Όροι – Προϋποθέσεις

Η εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει τον χρήστη/επισκέπτη, προτού προβεί στην ολοκλήρωση της αγοράς για:

α. τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος

β.τη συνολική αξία των προϊόντων/αγαθών, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α, ή οποιουδήποτε άλλου τέλους

γ. άλλες πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις (έξοδα αποστολής, παράδοσης, ταχυδρομείου).

Απαγορεύεται η χρέωση των επισκεπτών/χρηστών με επιπρόσθετη δαπάνη, που να υπερβαίνει το κόστος χρήσης του ίδιου μέσου πληρωμής από την εταιρεία (π.χ αντικαταβολή)

Πολιτική παράδοσης προϊόντων

Αφού ολοκληρωθεί η αγορά και ο χρήστης/επισκέπτης καταβάλλει το συμφωνηθέν ποσό, η εταιρεία οφείλει να παραδώσει το προϊόν που έχει συμφωνηθεί εντός εύλογου χρόνου, ήτοι το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας αυτού. Σε περίπτωση αδικαιολόγητης καθυστέρησης ο χρήστης/επισκέπτης δύναται να καταγγείλει τη σύμβαση, υποχρεώνοντας με αυτόν τον τρόπο, την εταιρεία να επιστρέψει τα χρήματα που παρέλαβε.

Τρόποι πληρωμής

Με αντικαταβολή
Με την παραλαβή του προϊόντος που έχετε επιλέξει στον χώρο σας γίνεται και η πληρωμή στον υπάλληλο της courier που θα σας το φέρει.

Μέσω πιστωτικής κάρτας
Η ProHealth δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners όπως επίσης και την χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass. Η χρεώσεις στις πιστωτικές κάρτες γίνονται μέσω της Alpha Bank η οποία εγγυάται ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

Κατάθεση σε τραπεζικό Λογαριασμό
Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής, την Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό κάνετε μεταφορά ή κατάθεση το ακριβές ποσό των χρημάτων στον παρακάτω λογαριασμό.

ALHA BANK
IBAN: GR6301401630163002002006959

Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το ID παραγγελίας σας ως αποδεικτικό πληρωμής. Η παραγγελία σας δε θα αποσταλεί μέχρι να γίνει εκκαθάριση του ποσού στο λογαριασμό μας.

Πολιτική επιστροφών – ακυρώσεων

Ο χρήστης/επισκέπτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την εν λόγω σύμβαση και να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως, και χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει στην «Εταιρεία» το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές, μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει, βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, ήτοι χωρίς να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Απαγορεύεται η επιστροφή προϊόντων, που πρόκειται να αλλοιωθούν ή να λήξουν σύντομα, καθώς και αυτών που θεωρούνται ακατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.

Για την αποφυγή ταλαιπωρίας του χρήστη/επισκέπτη, καλό είναι να ελεγχθεί  προσεκτικά, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κ.τ.λ.).

Ο χρήστης/επισκέπτης που επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν, μπορεί να επικοινωνήσει μέσω του e mail της «Εταιρείας» : [email protected]

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, τα χρήματα θα επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από τη στιγμή που η «Εταιρεία» παραλάβει τα προϊόντα που της επεστράφησαν.